ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ και αμεσο μαρκετινγκ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Επίκουρη
Καθηγήτρια Ε. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Σχολή Διοίκησης
και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ακαδημαϊκό
έτος 2018 – 2019
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βιβλιογραφική
επισκόπηση - μελέτη
•Ιογενές
μάρκετινγκ, συνεργατικό μοντέλο (affiliate)
•
Κινητό μάρκετινγκ - Mobile Marketing - Εφαρμογές
•
Κοινωνικά μέσα/ δίκτυα και μάρκετινγκ
•
Search Engine Optimization και SEMarketing
•
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ενεργειών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
•
Πρακτικές εφαρμογές / αναζήτηση εμπειρικών μελετών / ερευνών που αφορούν στο
θέμα
•
παραδείγματα εφαρμογών σε ξένη και ελληνική πραγματικότητα (μελέτες
περιπτώσεων)
•
προτάσεις για μελλοντική διερεύνηση του θέματος.
ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Η διάρθρωση και η μορφοποίηση είναι ελεύθερα αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνονται οπωσδήποτε:
Εξώφυλλο-τίτλος
Πίνακας
περιεχομένων
Περίληψη
Εισαγωγή (Σκοπός της εργασίας/ Αιχμή της γνώσης
και σημαντικότητα του θέματος στις επιχειρήσεις σήμερα)
Κύριο περιεχόμενο: ορίστε 4 διακριτά κεφάλαια (Εισαγωγή,
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση, Εμπειρικές έρευνες/πρακτικές εφαρμογές στην Ελληνική
πραγματικότητα, Συμπεράσματα/προτάσεις για περεταίρω έρευνα) για τα αντίστοιχα μέρη της εργασίας και
δομείστε τα υποκεφάλαιά τους ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Βιβλιογραφία. Οι βιβλιογραφικές
αναφορές προτείνεται να γίνουν με το σύστημα αναφορών ΑΡΑ. Εδώ παρατίθεται
ο σύνδεσμος προς δική σας διευκόλυνση, για να αποτυπώσετε ορθώς, τις αναφορές
σας. ( http://orion.lib.teithe.gr/index.php?page=additional-references). Μέσα στο κείμενο οι αναφορές θα είναι
σύντομες πχ... " ο ορισμός εμπειρικής γνώσης σύμφωνα με τον Αβδημιώτη,
2012 είναι ......", ενώ στο τέλος της εργασίας, στο πεδίο των αναφορών θα
γίνει πλήρης αναφορά πχ
·
· Avdimiotis,
S. (2016). Tacit Knowledge Management Within Hospitality Establishments:
Revealing the Body of the Iceberg. International Journal of Knowledge Management (IJKM), 12(3), 15-29..
Τρόπος
υποβολής: Η εργασία υποβάλλεται
υποχρεωτικά ηλεκτρονικά στο mail του μαθήματος
Προθεσμία: Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019, έως 10.00μ.μ
Καλή επιτυχία!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου