Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος για το χειμερινό εξάμηνο 2017-18είναι από το βιβλίο:
1. Social Media Marketing, Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, 2η έκδοση, Εκδόσεις Δίαυλος
Κεφ. 1- Ζώνες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σελ.5-13 και 25-37
Κεφ. 8 - Κοινωνικό Εμπόριο
Κεφ. 9 – Κοινωνικά Μέσα για τη βαθύτερη Κατανόηση του Καταναλωτή
2. Το άρθρο του κ Σαρμανιώτη και Στεφάνου (2005), Ένα πλαίσιο ανάπτυξης των φάσεων τουCRM και των προσδιοριστικών παραγόντων επιτυχίας του.
3. Σημειώσεις που θα δοθούν στο μάθημα
4. 2-3 εργασίες φοιτητών του εξαμήνου που θα αναρτηθούν στο blog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου