Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος για το εαρινό εξάμηνο 2013-14 είναι:

Από το βιβλίο των Γ. Ι. Αυλωνίτη, Κ. Λυμπερόπουλου και Β. Τζαναβάρα τα ακόλουθα:



▪ Κεφ. 1: σελ. 33-47 (1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1,6)

▪ Κεφ. 2: σελ. 77-81 (2.1, 2.2)

σελ. 99-104 (2.6, 2.7)

▪ Κεφ. 3: σελ. 109-128 (3.1, 3.2)

▪ Κεφ. 4: σελ. 157-177 (4.2.3)

▪ Κεφ. 6: σελ. 256-279 (6.2, 6.3, 6.4) και 282-285 (6.6)

▪ Κεφ. 9: σελ. 423-430 (9.4, 9.5)



• Υπενθυμίζεται ότι στις εξετάσεις θα υπάρχουν θεωρητικές ερωτήσεις και Μελέτη Περίπτωσης (Case Study).

• Δεν δικαιούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις φοιτητές που δεν έχουν υποβάλει και παρουσιάσει εργασία.


O διδάσκων 

Χ. Σαρμανιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου