Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

ΠΕΡΊΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΟΣ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΞΑΓΩΓΏΝ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ


ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΡΜΑΝΙΩΤΗΣ, Δρ., Μ.Β.Α., Καθηγητής

ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ, Δρ.,  Msc Επίκουρη Κηθηγήτρια




Περίγραμμα προγράμματος μάρκετινγκ εξαγωγών

I.              ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Α. Σύντομο ιστορικό της επιχείρησης. Φιλοσοφία και πρακτική των ιδρυτών και του management της εταιρίας.
Β. Τρέχουσα δυναμική της επιχείρησης. Οι γενικοί επιχειρηματικοί στόχοι.

II.            ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΚΗΝΙΚΟ
Σύντομη περιγραφή των κύριων κοινωνικό-οικονομικών εξελίξεων.
Εστίαση στις εξελίξεις εκείνες που επηρεάζουν τον κλάδο και την επιχείρηση.

III.           Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Α. Τρέχουσες και αναμενόμενες / προβλεπόμενες κοινωνικό-οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις.
Β. Διαμόρφωση του Εμπορικού Ισοζυγίου και του Ισοζυγίου Τρεχουσών Συναλλαγών
Γ. Εξελίξεις στον κλάδο δραστηριοποίησης της επιχείρησης. Παραγωγή, Εξαγωγές/ Εισαγωγές: Μεγέθη, προορισμός ή προέλευση
Δ. Προβλέψεις για την υπό προγραμματισμό περίοδο (π.χ. επόμενος χρόνος)

IV.          ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Α. Διαβλεπόμενες ευκαιρίες και απειλές για την επιχείρηση. Επιχειρηματικοί στόχοι.
Β. Επενδύσεις, Τεχνολογική και Τεχνική υποδομή, συνεργασίες και προοπτικές.
Γ. Ιστορικό των εξαγωγών και προβλεπόμενες κινήσεις.
Δ. Εξαγωγική στρατηγική για την υπό προγραμματισμό περίοδο.
1.    Στόχοι εξαγωγικής στρατηγικής – ποσοτικοί, ποιοτικοί
2.    Αγορές και πελάτες, στόχοι και προτεραιότητες. Ανάλυση, χαρτογράφηση και περιγραφή των επιμέρους αγορών.
                Μέγεθος, τάσεις και τμηματοποίηση
                Προϊόντα
                Μερίδια αγοράς
                Τιμές
                Φυσιογνωμία των δικτύων διάθεση
                Περιγραφή του τελικού αγοραστή – στόχου και της συμπεριφοράς του
3.    Πρόγραμμα Δράσης
                Πρόγραμμα προϊόντων. Υφιστάμενα και νέα προϊόντα
                Δίκτυο διάθεση, γενικά και ανά χώρα
                Τιμολογιακή πολιτική
                Πρόγραμμα προώθησης πωλήσεων
                Εμπορικά ταξίδια
                Υποδοχή ξένων αγοραστών
                Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις
                Προβολή και διαφήμιση
                Έντυπο υλικό
4.    Οργάνωση εξαγωγών της επιχείρησης
                Περιγραφή της οργάνωσης
                Αναδιοργάνωση
                Εκπαίδευση και κίνητρα
5.    Προϋπολογισμός Εξαγωγών
                Πωλήσεις ανά προϊόν και χώρα – Κόστος- Αποτέλεσμα
                Ταμειακό πρόγραμμα και χρηματοδότηση εξαγωγών.


 

Πηγή: EMI – Effective Management International LTd.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου